Skip to main content

QASEH ADINDA

Hai... Assalamualaikum.

Beberapa bulan yang lalu, wawa ada mengadu kepada kawan-kawan mengenai badan wawa yang semakin hari semakin lemah.(wawa ni memang kuat mengadu betul) Setiap kali nak bangun pagi memang malas je rasa. Mulanya wawa agak mungkin disebabkan faktor usia. Maklumlah usia pun dah tak berapa nak muda. (Alhamdulillah sedar juga diri).

Kebetulan salah seorang kawan wawa ni merupakan pengedar
Qaseh Gold, jadi dia mengesyorkan pada wawa untuk cuba produk Qaseh.

Qaseh Gold Adinda merupakan gabungan unik makanan sunnah yang hebat seperti :

1. kurma, 
2. madu, 
3. habbatusauda, 
4. Delima, 
5. buah tiin,
6. za'faran,
7. air zamzam, 
8. minyak zaitun
9. Gingko
10.sireh
11.Gam Arab

Serta ramuan khusus herba terpilih untuk wanita seperti :
1. Passiffora
2. Pegaga
3. Manjakani

Syukur sangat kerana setelah 2 minggu wawa mengamalkan Qaseh Adinda ini, badan semakin bertenaga dan ringan. 
Sebelum ini tercari-cari juga supplemen untuk tubuh badan yang berasaskan makanan sunnah. Akhirnya bertemu juga dengan Qaseh. Antara khasiat lain selain dari memberi tenaga Qaseh juga mampu :


  1. Membekalkan tenaga dalaman dan luaran
  2. menstabilkan hormon kewanitaan
  3. mengatasi masalah keputihan
  4. mengatasi haid tidak teratur
  5. mengatasi masalah sengugut
  6. awet muda
  7. menaikkan seri wajah
  8. mengurangkan stress dan migrain
  9. meningkatkan stamina 
  10. membantu menstabilkan mood dan emosi
  11. ikhtiar zuriat
  12. baik untuk ibu mengandung
  13. meransang susu lebih banyak  
Cara-cara pengambilan Qaseh Gold Adinda:

1. 2 sudu sebelum sarapan dan 2 sudu sebelum masuk tidur
2. Pastikan anda menggunakan sudu plastik untuk mengekalkan khasiat madu       di dalam Qaseh.
3. minum air kosong yang banyak bagi menyingkirkan pengeluaran toksin dalam     badan dan mempercepatkan penyerapan Qaseh gold.

Haaa banyak kan khasiat dan manfaat Qaseh Gold ni... Ramai kawan wawa yang pernah mencuba kebanyakan memberi feedback yang positif. In shaa Allah dengan izin Allah, semoga kita diberi kesihatan dan kesembuhan dari segala penyakit yang dialami. Qaseh Gold Adinda terrrbaik. 



Kredit kepada Puan Abidah Ismail untuk gambar yang super gorgeous ni...Nak awet muda seperti mereka jom ramai-ramai cuba Qaseh Gold.

Untuk order boleh hubungi atau whatsapp Puan Ambiya Lanisa 0182811028.

Selamat mencuba dan selamat berQaseh semua!! 

byeee.



Comments

Popular posts from this blog

Review : sunblock HELIOCARE 360

Assalamualaikum dan hai. Pada bulan mac 2019 baru-baru ni wawa sekali lagi breakout. Kali ni breakout wawa adalah disebabkan oleh sunblock. Sebelum ni wawa ada review sunblock juga hampa boleh baca sini . Tapi wawa stop pakai Derma E sbb susah nak beli. Kena beli online dan oleh kerana dia produk US so, macam lambat la sampai. Jadi wawa cuba cari sunblock yang ada dekat Watson je but before that wawa baca review kat google dan group produk farmasi kat fb. Wawa terjebak dengan satu sunblock ni, Yadah tone up base . Ramai cakap ok. So, wawa try dan sampai 2 bulan wawa pakai baru wawa tau yang sunblock tu buat muka wawa

krim safi lidah buaya

HAI  ... =) Ok...entry sebelum ni aku ada cerita pasal bedak ronasutra kan....disebalik bedak ronasutra yang aku pakai tu , aku pakai krim safi tutup hijau ni dulu... Ada membe aku tanya aku pakai apa kat muka jadi putih kan..Ini la jawapannya...sebenarnya

Ciri-ciri Sunscreen terbaik

Sunscreen sangat penting dalam rutin penjagaan kulit seharian kita. Tentunya ada yang mengelak untuk pakai sunscreen sebab bila pakai especially selepas letak foundation terus mekap jadi oily lah, kadang-kadang bercapuk dan rasa melekit di wajah. Memang dari dulu wawa tak pakai sunscreen sampailah kulit wawa rosak dan bila jumpa doktor pakar kulit perkara pertama yang dia tanya